Opis produktu

Siłowniki teleskopowe to charakterystyczny rodzaj siłowników hydraulicznych. Zapewniają poprawne działanie mechanizmu nawet w najbardziej wymagających warunkach eksploatacyjnych. Są w stanie unieść najcięższe ładunki, jako że ich zakres maksymalnego ciśnienia roboczego plasuje się na poziomie pomiędzy 16-32 Mpa (160-320 bar).

Siłowniki teleskopowe dysponują większym zakresem suwu podczas pracy cylindra, w porównaniu do standardowych silników hydraulicznych. Wyposażone są również w kilka wbudowanych tłoków, które wysuwają się po kolei - dzięki temu wysuw (tzw. skok roboczy) jest bardzo duży, pomimo niewielkiej ich długości. Są one również jednostronne, ponieważ w tym przypadku olej działa pod ciśnieniem z jednej strony, powodując wysuwanie poszczególnych elementów siłownika. Poszczególne modele siłowników teleskopowych różnią się między sobą m.in. skokiem, a także liczbą cylindrów.

Aby siłowniki teleskopowe doskonale sprawdzały się przez długi czas, powinny być wykonane z materiałów wysokiej jakości – pozwalają one wydłużyć czas eksploatacji całego układu. Dobrze, jeśli dodatkowo pokryte są dwuwarstwową powłoką lakierniczą, która odpowiednio je chroni, a przy okazji gwarantuje nienaganny wygląd przez wiele lat. Dodajmy, że siłowniki teleskopowe wykorzystywane są głównie w produkcji przyczep rolniczych. Znakomicie sprawdzą się jednak również i innych gałęziach przemysłu, w tym w produkcji maszyn budowlanych, górniczych, przemysłowych, lotniczych, a nawet w szeroko rozumianej branży transportowej.

SIŁOWNIK CYLINDER 520 mm PRZYCZEPY D-35 D-47

Specyfikacja

Waga 20 kg
Wymiary 43.7 × 9.5 × 15.9 cm
Całkowita długość siłownika po rozłożeniu

957 mm

Długość siłownika złożonego

437 mm

Skok tłoka

520 mm

Średnica zewnętrzna siłownika

95 mm

Gniazdo na kulę o średnicy

52 mm

Gwint zasilający

M22*1,5

Maksymalne ciśnienie robocze

160bar

Ciśnienie rozruchu

0,5 MPa

Prędkość rozsuwania tłoków

0,5 m/s

Dopuszczalna temperatura pracy

40 do +60

Dopuszczalna temperatura oleju

-15 do +80

Ilość stopni

2