Filtry oleju

Aktywne filtry:
Wyczyść filtry

Wyświetlanie 1–12 z 19 wyników

W sektorze rolnym, gdzie niezawodność działania sprzętu ma szczególne znaczenie dla zachowania terminowości zabiegów agrotechnicznych, nie ma miejsca na bylejakość. W odpowiedzi na rosnące potrzeby rolników co do jakości części zamiennych oferujemy filtry oleju do maszyn rolniczych. To skuteczne i niezawodne produkty, które zaprojektowano w taki sposób, aby spełniały oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników.

Filtr oleju – niezastąpiony komponent każdej maszyny rolniczej

Filtr oleju to jeden z najważniejszych elementów wyposażenia każdej maszyny rolniczej napędzanej paliwem. Filtruje on olej, dzięki czemu jest on wolny od różnego rodzaju zanieczyszczeń. W efekcie zapewnia prawidłową pracę jednostki napędowej, zmniejsza tarcie poszczególnych elementów ruchomych i ogranicza prawdopodobieństwo wystąpienia awarii w związku z pracą pod dużym obciążeniem. W rezultacie wpływa na prawidłowe działanie sprzętu, a tym samym jest czynnikiem, który determinuje efektywność i sprawność realizacji zabiegów agrotechnicznych.

Ciągła praca w wymagających warunkach, na jaką maszyny rolnicze są narażone każdego dnia, nie musi powodować zwiększonego zanieczyszczenia oleju. Wysokiej jakości filtr będzie temu przeciwdziałać. Zapobiegnie również spadkom mocy sprzętu, poprawi jego osiągi, a także ograniczy nadmierne zużycie paliwa.

Jaki filtr oleju wybrać do maszyny rolniczej? Praktyczne wskazówki

Filtr olejowy nie tylko zapewnia równomierną pracę jednostki napędowej, ale również zabezpiecza ją przed przedwczesnym zużyciem. Wpływa również na wydajność maszyny rolniczej i jej osiągi. Z tych względów musi być prawidłowo dobrany. Przy zakupie filtra oleju należy zwrócić uwagę na kilka kluczowych kwestii.

W pierwszej kolejności zwróć uwagę na rodzaj elementu i jego przeznaczenie. Następnie dobierz filtr oleju do marki i modelu maszyny rolniczej. Dzięki temu jego parametry będą zgadzać się z optimum wyznaczonym przez producenta sprzętu. Potem sprawdź zgodność podzespołu ze stosowanym olejem i lepkością cieczy. Na koniec zwróć uwagę na sposób mocowania elementu. Im będzie on łatwiejszy, tym mniej czasu zajmie montaż filtra. W efekcie maszyna rolnicza szybciej wróci do pełnej sprawności.

Filtry olejowe od EXPARTO – dlaczego to dobry wybór?

W nowoczesnym rolnictwie, gdzie rentowność produkcji ma szczególne znaczenie, nie warto eksperymentować z podzespołami niewiadomego pochodzenia. Jakościowy filtr olejowy zabezpieczy ciecz przed zanieczyszczeniami, opiłkami metali, związkami chemicznymi, a nawet bakteriami. W efekcie zagwarantuje prawidłową pracę jednostki napędowej i pozytywnie wpłynie na jej żywotność.

Każdy dostępny w naszej ofercie filtr do oleju to niezawodny i wytrzymały podzespół, który został wyprodukowany z trwałych materiałów i w zgodzie z normami. Zapewnia to prawidłową filtrację zanieczyszczeń przez cały okres eksploatacji elementu. Przekłada się to na wysoką sprawność działania maszyny rolniczej i pozwala sprawnie wykonywać zabiegi agrotechniczne nawet w najbardziej wymagających warunkach środowiskowych.  

Oferujemy filtry olejowe pasujące do różnych marek i modeli maszyn rolniczych, w tym m.in.:

  • AGCO – 8000 SERIA, 9000 SERIA
  • CASE IH – 5000 SERIA MAXXUM/MAXXUM PRO, MX SERIA
  • JCB – FASTRAC
  • TIMBERJACK 100 SERIA, 1000
  • BCS TRACTORS – MA.TRA, VICTOR, VIVID
  • CASE-STEYR – 1000 SERIA, 8100 SERIA, 8300 SERIA,
  • CLASS – ATLES, SCORPION, SENATOR
  • DEUTZ FAHR – 5000 SERIA, 6000 SERIA, ACTOR, AGROPRIMA, AGROSTAR, AGROTRON MK3, AGROTRON NEW, D SERIA, DX SERIA, ECTRON, INTRAC, M 1000 SERIA, M 1100 SERIA, M 1200 SERIA, M 1300 SERIA,
  • FENDT – 5000 SERIA, 6000 SERIA, FARMER SERIA, FAVORIT SERIA, XYLON SERIA
  • JOHN DEERE – 900 SERIA, 2000 SERIA, 3000 SERIA, 4000 SERIA, 5000 SERIA, 6000 SERIA, 7000 SERIA
  • NEW HOLLAND – 1500 SERIA, 1900 SERIA, M SERIA
  • BELARUS/MTZ
  • PRONAR NAREW – MTZ SERIA 320
  • CASE – CK-SERIA
  • JOHN DEERE – 00 SERIA, 400 SERIA, 500 SERIA, 700-SERIA, 800-SERIA, 900-SERIA, 1000-SERIA
  • KUBOTA – B-SERIA, B1000-SERIA, B5000-SERIA, B6000-SERIA, B7000-SERIA, F-SERIA
  • URSUS – MF SERIA 231, 235, 255, C-360 3P, 2802, 2812, 3502, 3512, 3514
  • GOLDONI – 10-SERIA, 1000-SERIA, 600-SERIA
  • FERRARI – 80 SERIA, 900 SERIA
  • ZREMB GLIWICE – GPW SERIA
  • ZETOR – 3000 SERIA, 4000 SERIA, 5000 SERIA
  • ZETOR – 6000 SERIA, 7000 SERIA
  • RENAULT D.M.A – 80 SERIA, 90 SERIA
  • RENAULT D.M.A – 100 SERIA, 300 SERIA, 500 SERIA
  • RENAULT D.M.A – CERES, CERGOS, ERGOS
  • BARREIROS seria 4000
  • FARMTRAC
  • KUBOTA L200 SERIA, L300 SERIA
  • MARSHALL – SERIA 100
  • MASSEY-FERGUSON – SERIA 100
  • NEW HOLLAND – 900 SERIA, 1400 SERIA,
  • VOLVO PENTA – T-SERIA
  • URSUS – C SERIA C 330, C 330 M, C 335, C 360, C 362, C 385, C 385 DT, C 395
  • URSUS – 1000 SERIA, 900 SERIA
  • ZETOR – 8000 SERIA, 9000 SERIA, ZETOR – 10000 SERIA
  • FENDT – GT SERIA
  • CRYSTAL SIERADZ – CRISTAL
  • HANOMAG – BRILLANT, GRANIT, PERFECT, ROBUST
  • RENAULT D.M.A – 1000 SERIA
  • FARMER SOKÓŁKA – F10244, F8244
  • DAEWOO-FS LUBLIN I
  • DAEWOO-FS LUBLIN II
  • DAEWOO-FS LUBLIN ŻUK
  • UAZ – 469
  • CASE IH – CX SERIA
  • CLASS – CONSUL, DOMINATOR, LEXION, MEDION, MERCATOR, RANGER, TARGO
  • KUBOTA – M40 SERIA, M800 SERIA
  • MASSEY FERGUSON – 1000 SERIA, 160 SERIA, 170 SERIA, 180 SERIA, 200 SERIA
  • FENDT – FARMER SERIA
  • SCHANZLIN – 200 SERIA, 500 SERIA, 4000 SERIA
  • SCHANZLIN – CITYTRAC, GOLFMATIC
  • AUDI
  • VOLKSWAGEN
  • URSUS – 4000 SERIA
  • URSUS – 5000 SERIA
  • URSUS – MF SERIA
  • FENDT – FAVORIT SERIA
  • CLASS – JAGUAR, DOMINATOR
  • BIZON-PŁOCK – SAMPO, Z
  • CLASS – COSAR, COSMOS
  • EBRO – 6000 SERIA, 8000 SERIA
  • CASE 4000-SERIA, IH  1000-SERIA, IH  4000-SERIA, IH  800-SERIA, IH  900-SERIA, DAVID BROWN (CNH GLOBAL)
  • DEUTZ  FAHR (SAME DEUTZ-FAHR)
  • NEW HOLLAND – 1800-SERIA
  • 8000-SERIA, CS-SERIA, CX-SERIA, M-SERIA, TC/TCE/TCD-SERIA, TF-SERIA, TM-SERIA, TS/TS-A-SERIA TX-SERIA
  • VOLVO PENTA – T-SERIA 616, T-SERIA 800, T-SERIA 810, T-SERIA 814
  • ZETOR FORTERRA, MAJOR 80, PROXIMA