Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA PRODUKTU

1. Poinformuj obsługę sklepu o zamiarze reklamowania zakupionego towaru.

Możesz skontaktować się z nami na kilka sposobów:

  • Kontakt telefoniczny (numery telefonów umieszczone są na tej stronie
  • Wypełnienie i wysłanie formularza kontaktowego dostępnego na stronie pod adresem: https://exparto.pl/kontakt/
  • Wysyłka maila na adres: [email protected]

Nasi pracownicy pomogą rozwiązać problem oraz poinstruują Cię w jaki sposób najlepiej dokonać zgłoszenia reklamacji (w wyjątkowych sytuacjach prosimy tylko o zdjęcie produktu)

2. Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny

Zgłoszenie konieczności naprawy towaru z tytułu gwarancji Użytkownik powinien dokonać niezwłocznie, najlepiej w terminie 7 dni od daty zauważenia wady.

Zgłoszenie usługi odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie internetowej https://exparto.pl/formularz-reklamacyjny/ lub po pobraniu wersji pdf – kliknij aby pobrać: (Pobierz)
Następnie wypełniony formularz zgłoszenia reklamacji towaru dołącz do przesyłki lub wyślij na adres email: [email protected] – klienci B2C (klienci detaliczni), [email protected] – klienci B2B (klienci biznesowi).
Towar odbiera od Zamawiającego Sprzedający (EXPARTO) usługą kurierską, której koszt ponosi Sprzedający.

3.  W terminie 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu Exparto.PL poinformuje zgłaszającego o wyniku ostatecznej weryfikacji.
4. Sprzedający po pozytywnej weryfikacji procesu reklamacyjnego zobowiązany jest do bezpłatnej naprawy towaru lub wymiany na nowy wolny od wad lub do zwrotu należności jeśli nie istnieje możliwość naprawy lub wymiany na nowy.
5. W sytuacji kiedy nie ma możliwości wymianu towaru na nowy, sprzedający wystawia:
  • Gdy został wystawiony paragon zostaje wykonany zwrot do paragonu.
  • Gdy została wystawiona faktura zostaje wykonana faktura korygująca, która zostaję wysłana na maila.

W sytuacji kiedy sprzedający uznaje reklamacje zwrot zostanie dokonany po otrzymaniu potwierdzenia odbioru faktury korygującej lub zwrotu do paragonu.

Sprzedający dokonuję zwrotu płatności na podany przez klienta numer konta bankowego.

6. Gwarancja na produkty oferowane przez EXPARTO dotyczy tylko wad ukrytych lub innych wad fabrycznych, wpływających na niewłaściwe zużycie lub użytkownie produktu. Reklamacja nie zostanie uznana, gdy uszkodzenia produktu są wadami mechanicznymi, powstałymi w skutek niewłaściwego użytkowania przez Klienta.
7. W przypadku odrzucenia reklamacji wszystkie koszty transportu ponosi zgłaszający reklamację.

ZWROT PRODUKTU

1. Poinformuj obsługę sklepu o zamiarze zwrócenia zakupionego towaru

Warunkiem koniecznym uznania zwrotu jest poinformowanie o tym fakcie obsługi sklepu internetowego w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Możesz skontaktować się z nami na kilka sposobów:

  • Kontakt telefoniczny (numery telefonów umieszczone są na tej stronie)
  • Wypełnienie i wysłanie formularza kontaktowego dostępnego na stronie pod adresem: https://exparto.pl/kontakt/
  • Wysyłka maila na adres: [email protected]

Pamiętaj, aby zwrócić towar, należy przedstawić nam jego dowód zakupu (np. fakturę VAT, potwierdzenie zamówienia z numerem lub paragon) i przekazać nam informację o jego numerze.

2. Pobierz i wypełnij formularz zwrotu towaru

W celu przyspieszenia procedury zwrotu pobierz i wypełnij formularz dostępny po kliknięciu poniższego przycisku:

(Pobierz)

Wypełniony formularz zwrotu towaru dołącz do przesyłki lub wyślij na nasz adres email: [email protected]

3. Umieść numer zamówienia w widocznym miejscu na przesyłce oraz z dopiskiem „Zwrot towaru”.

Informacje z numerem zamówienia najlepiej napisać dużymi cyframi grubym markerem.

4. Wyślij przesyłkę na nasz adres

Po poinformowaniu obsługi sklepu internetowego o chęci zwrotu (odstąpienia od umowy kupna sprzedaży) zakupiony towar należy wysłać na adres firmy:

EXPARTO Agata i Ireneusz Skonieczni spółka komandytowa

Mag. InsideLog

Działkowców 15, 84-230 Rumia, Polska

Pamiętaj, że zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania i będzie on prawdopodobnie sprzedawany ponownie – postaraj się zadbać o dobre zabezpieczenie przesyłki oraz stan oryginalnego opakowania.

close Moje konto

Logowanie

Zarejestruj się

Na adres e-mail zostanie wysłany odnośnik do ustawienia nowego hasła.

Twoje dane osobowe zostaną użyte do obsługi twojej wizyty na naszej stronie, zarządzania dostępem do twojego konta i dla innych celów o których mówi nasza privacy policy.

Twój koszyk0
Brak produktów w koszyku!
Kontynuuj zakupy